tisdag 6 oktober 2009

Hemma med en förkyld liten fröken

Idag är jag hemma med Elsa, en mycket förkyld fröken. Insåg helt här på eftermiddagen att hon inte mår så bra, hon sov i 3.5 timme mitt på dagen, det har hon inte gjort sen hon var spädbarn. 1.5 timme som max är det alla andra dagar.

Jag hann göra väldigt mycket under tiden hon sov kan jag lova. Hade ett långt möte igår inför Allt för Hälsan, ett event som kommer gå hos oss i början på november så mycket skulle sammanställas och justeras efter det. Nu är jag på banan igen och grovgörat är avklarat.

Jag har även hunnit med att möblera om i Elsas rum, skruvat ihop hennes nya junior säng. Så den blir det invigning på ikväll, får se hur det kommer gå! Rummet blev förövrigt jätte bra!

David är nere i Skövde, han kommer hem senare ikväll, ser fram emot det! Han kommer inte bli lika överlycklig över mitt projekt i Elsas rum för han tycker gott att hon kan sova i spjälsängen fortfarande, varför undrar jag? Hon sover ändå med ena långsidan bortskruvad så det är samma princip. Karlar!

Förövrigt är jag nu i 4e Månaden. Jag och David pratade om det igår kväll, tänk att det har gått så himla fort än så länge! Tiden bara springer förbi! Vips kommer vi snart ha grodan hos oss om det fortsätter att gå såhär fort. Nu ska jag torka en snorig näsa och plocka fram lite olika frukter, hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar