lördag 10 oktober 2009

Prickig Elsa

Stackars Elsa har åkt på några prickar som vi inte vet vad det kan vara. Vi tror att det är något virus efter att hon haft feber och förkylning i veckan. Dem verkar inte klia eller störa henne, men tycker ändå så synd om henne som måste ha prickar över hela kroppen! På munnen och rumpan är det värst, salva på!

Idag har vi vart i Sickla och köpt en ny laddare till datorn, sen bar det även iväg till Barnens hus. Där köpte vi en sulky till Elsa, det blev en Brio Race, likadan som på bilden.
Helst ville jag ha en Maclaren, men insåg snabbt att snart är det vinter och dem små hjulen på en Maclaren kommer inte palla trycket (om vi nu skulle få någon snö i vinter!) Jag är jätte nöjd, det enda jag saknar är svängbara hjul som man är så bortskämd med när det gäller Bugaboon vi har idag, men den tar vi fram igen när lilla grodan anländer. Sen valet av syskonvagn är redan bestämt. Det blir en Urban Jungle.

Ikväll är det fotboll och vi satsar på att Elsa förhoppningsvis har somnat innan matchstart så att jag och David kan koncentrera oss! Vi har laddat med läsk, chips och guaccamole som jag är grymt sugen på. Imorgon ska vi göra iordning balkongen för vintern, sen har vi inga andra planer. Jag vill iallafall åka iväg och leta nya fina höst gardiner till vardagsrummet.

Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar