fredag 23 oktober 2009

I November åker vi

Nu har jag bokat och betalat resan till Gran Canaria. Ska bli så skönt att få komma iväg bara vi tre. Vi har inte vart utomlands sen Elsa var 6 månader, känns som en evighet sen.

Maginfluensan som Elsa smittade ner mig med tog ordentligt kol på oss båda två. Min maginfluensa har nu övergått i vanlig influensa så jag mår kanske inte på topp. Sover större delen av tiden men nu lyckas jag äntligen få behålla vätska och lite mat. Har vågat gett mig på en liten smörgås tidigare idag, ska se vad nästa experiment kommer bli, lutar åt frukt.

Elsa är tillbaka på dagis idag, äntligen. Måste erkänna att det är jätte skönt att inte behöva ta hänsyn till henne nu. Det har vart en ordentlig pärs att ta hand om henne samtidigt som man vart jätte sjuk själv. I Onsdags gav jag upp, mamma kom och hämtade oss så sov vi hos dem. Guld värt! Sen kom äntligen David hem igår från Göteborg och Skövde, skönt att ha honom hemma! Nu ska jag försöka få i mig mitt lilla experiment och sen dags att sova igen, hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar