söndag 11 oktober 2009

Stackars lilla Elsa

Idag tycker jag väldigt synd om Elsa. Hennes prickar vägrar ge med sig, snarare tvärtom. Nu har dem spridit sig och hon har inne i munnen. Ikväll har hon vägrat äta, det gör ont. Har försökt muta med allt, men ingenting duger. Hon har inte heller kissat på flera timmar, så ger henne lite mer tid när det gäller det annars åker jag till doktorn med henne! Såhär får hon inte må. Man känner sig så hjälplös när sitt lilla hjärta mår dåligt, det enda som duger är att sitta i knät och gosa, där får hon sitta hur mycket hon vill! Nu ligger hon och sover i sin säng, får se hur länge det blir. Ska smita in och känna på hennes blöja och se om hon kissat än.

Har hon det kan jag lugna ner mig lite och sätta mig och titta på "ensam mamma söker". Förhoppningsvis får vi även lite sömn inatt. Puss på min prinsessa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar